20 Mayıs 2013 Pazartesi

The Balm, Balm Jovi Far Paleti..

E tabi ünlü anneller günü indiriminden ben de faydalanmasam olmazdı.. Aldığım güzelliklerden biri de şu meşhur Balm Jovi far paleti.. O kadar çok duydum ki methini alma vakti gelmişti.. Normalde far paletlerini hiç sevmem hatta tekli farlar favorim ama palet olayına yavaş yavaş ısınıyorum.. Far paleti kullanmak ne kadar da pratikmiş.. Bir davete, düğüne vs. giderken at çantaya, makyaj tazelemek için gerekli her şey içinde.. Tam 12 farklı göz farı, aydınlatıcı, allık ve 2 çeşit ruj.. Renkler de özenle seçilmiş, bu renkleri kullanarak yapılamayacak makyaj yok.. Hele o kalp şeklindeki aynası yok mu çok sevimli.. Bu paletin normal fiyatı 60 tl iken %50 indirimde 30 tl'ye aldım.. Bu fiyata alınabilecek en güzel ürünlerden biri..

Bakalım neler varmış içinde??





Bir kere kalın kartondan olması bence çok hoş ve fonksiyonel..








Bu da kanatlı kalp şeklinde aynası..





12 farklı renkte far..





Aydınlatıcı ve allık..




Rujlar.. Biri pembe diğeri kırmızı.. Milly ve Vanilly.. Ayrıca krem allık olarak da kullanılabiliyor.. Alt kısımda da dumanlı göz makyajı için dört farklı öneri bulunuyor.. Hangi far hangi allık ve rujla uygulanabilir göstermişler..





Göz farlarının renkleri sırasıyla.. Metal-ica, Adagio, Blink 1982..





Iron maid-in, Allegro, The Stroke..






Lead Zeppelin, Moderato, Rem.. Bu üçlü benim favorim..




Alice Copper, Presto, Third eye blinded.. Bakır rengi de muhteşem..





Nasıl beğendiniz mi bu ünlü paleti?? Almayı düşünür müsünüz ya da halihazırda kullanıyor musunuz? Yorumları alayım :)

5 yorum:

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Lead zeppelin benimde favorilerimden biri idi bendede mevcut zaten bloğumda yer vermiştim halada kullanıyorum paletteki renkleri çok güzel bir palet güle güle kullanman dileğimle.

Unknown dedi ki...

The balmın en sevdiğim ürünlerinden biri :) harika bir ürün çok seviyorum hele indirimden almak daha da sevdiriyor:))

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim :)

Unknown dedi ki...

Evet cidden indirimden almak cok tatli oluyor :)

wishingbeauty blog dedi ki...

jovi paleti ben indirimsiz alanlardanım.ama olsun yinede değer:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/