1 Mayıs 2013 Çarşamba

Sephora "Swimming pool" göz farı..

Bu farı geçtiğimiz yaz mavi far almalıyımmmm diyerek gidip aldım ve çok az kullandım.. Çünkü mavi far kullanmak gerçekten zor.. Dozunu iyi ayarlayamazsanız hani kıyıda köşede saçmasapan kuaförler vardır ya, makyaj yaparalar, göze mavi far ve kapkalın eyeliner sürerler, saça da maşa yaparlar.. Hahh işte tam da o kuaförlerden çıkmışa dönmeniz işten bile değil.. Bu farı direkt göze uygularsanız ne kadar çiğ duracağını tahmin edersiniz. Tam da bu nedenle ben yazın, açık tonlarda farın üzerine çok hafif gölge yapmak için kullanıyorum.. Böylece fresh bir görünüm elde etmemi sağlıyor.. İlla benim de havuz suyu mavisi bir farım olsun derseniz alabilirsiniz ama kullanırken çok dikkat gerektirdiğini bilmenizi isterim.. Sephora'larda bulabilirsiniz..











1 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

ben sephora farlardan hoşlanmıyorum :/ kalıcı değil uçup dağılıp gidiyor tenimde