25 Mayıs 2013 Cumartesi

Sebamed Intimate Wash

Selamlar.. Bugün size çok farklı bir üründen bahsetmek istiyorum.. Bir sürü kozmetik, makyaj malzemesi, parfüm falan alıyoruz ama bazen daha önemli şeyleri ihmal edebiliyoruz.. Sebamed intimate wash genital bölge temizliği için kullanılan bir ürün.. Dilerseniz her gün, dilerseniz her duşta kullanabilirsiniz.. Kullanımını çok fazla anlatmayayım :) ama yüz temizleme jeli gibi kullanılıyor öyle düşünün :) Bir çok markada bu ürün var Sebamed bunlardan en iyisi kesinlikle, ben yıllardır kullanıyorum.. Fiyatı çok farklılık göstermekle beraber 24-25 tl civarında.. Ama o kadar uzun süre kullanılabilen bir ürün ki verdiğiniz paraya değiyor.. Belki siz de kullanıyorsunuzdur, hiç kullanmadıysanız da bundan sonra başlamanızı tavsiye ederim.. Daha detaylı bilgi isterseniz sorularınızı bana e-mail olarak gönderebilirsiniz :)

aylininkozmetikgunlugu@gmail.com






4 yorum:

şeyda gündeğer dedi ki...

selamlar
sebamed intimate'i 3-4 yıldır kullanıyorum. gerçekten başarılı bir ürün. hassas ciltlerde de sorun yaratmıyor. tavsiye ederim.

zeze dedi ki...

ben de uzun süredir kullanıyorum ve hiç başka bir alternatif denemeye cesaret edemedim, bu gayet başarılı, katılıyorum...

Unknown dedi ki...

Ben de çok uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Ufacık bir damlası bile tüm yüzü temizlemeye yetiyor ve nemlendirdiği için yüzünüz yumuşacık oluyor.

Unknown dedi ki...

İnşallah Hollanda'da vardır:) bulursam hemen alıcam..