15 Mayıs 2013 Çarşamba

Hem nude hem mat oje..

Hem nude hem mat oje kullanmayı denediniz mi hiç?? İki özelliği aynı anda bir ojede bulmak zor biliyorum. Ben de tam bu nedenden dolayı Rimmel'in "500 caramel cupcake" ojesini ve Sevilla'nın matlaştırıcısını kullandım.. Nude ojenin ne kadar sofistike durduğundan daha önce bahsetmiştim sizlere TIK TIK, bir de üzerine matlaştırıcı uygulayınca çok temiz, sade ama şık bir görünüm elde ettim.. Çok tatlı durduğunu düşünüyorum, tam ten rengi.. Mat oje kullanmaktan hoşlanyorsanız denemenizi tavsiye ederim.. Ben birçok ojenin üzerinde denedim, büyük bir çoğunluğunda bu matlaştırıcı güzel durdu..

Adım adım bakalım nasıl olmuş..




Muhteşem ikili..





Nude oje sürülmüş hali..






Matlaştırıcı sürüldükten sonra..





Öncesi- sonrası :)







Bu da sabahın köründe gün ışığında çekilmiş bir fotoğraf, rengi göstereceğim diye ne çektim be :)




Nasıl hanımlar beğendik mi??

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok begendim bitanem su an uçak kalkacak ve ben bu postu büyük keyifle okuyorum ;) şimdi kapıyorum telefonu ve seni cok opuyorum

sebnemsblog dedi ki...

ben beğendim kuzum :) çok tatlı durmuş:)

Unknown dedi ki...

Çok beğendim hem nude hem de mat :) listeme ekledim bile;) bana da beklerim
oreosevenkiz.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Sagol kusum inince haber ver indim diye :)

Unknown dedi ki...

Sagol canimcim :)

Unknown dedi ki...

Hemen bakiyorum bloguna ;)