28 Mayıs 2013 Salı

Yves Rocher %100 Organik ferahlatıcı roll on

Yves Rocher'un %98 doğal içerikli yeni serisini mutlaka görmüşsünüzdür mağazalarında.. Ben de merak edip roll on'unu almıştım.. Aslında tamamen doğal içeriğine vurulup aldım.. Parfümü bile %100 doğal içerikli. Söylendiğine göre paraben, silikon, mineral yağ ve renklendirici içermiyor.. Ter bezlerinin kapanmasına neden olan alüminyum tuzu da içermiyor. Ayrıca organik Meksika Aloe Vera sayesinde cildin gerginliğinin azalmasını ve yatışmasını sağlıyor.. Gelelim benim yorumlarıma.. Nedense bu tarz doğal içerikli ürünleri kullanırken içim çok daha rahat oluyor, hakikaten güle güle kullanıyorum :) Cildi rahatlatıyor evet ama tabi ki diğer roll on'lar gibi gün içinde ihtiyaç duyulduğunda yenilenmesi gerekiyor.. Kokusuna gelince çok hoş bir kokusu var diyemiyorum, bitkisel nanemsi gibi farklı bir kokusu var.. Ama kesinlikle rahatsız edici değil, zaten sürüldükten bir süre sonra kokuyu almıyorsunuz.. Farklı ve doğal bir roll on istiyorsanız deneyebilirsiniz.. Fiyatı 10.90 tl..










2 yorum:

wishingbeauty blog dedi ki...

merhabalar,bende şuan bu roll-on'u kullanıyorum.gayet memnunum.uzun süredir gazlı deodorantlar kullanmıyorum ve yves rocher'in bu temiz içerikli roll-onunuda tekrar alırım sanırım:)

Unknown dedi ki...

Merhaba, ben de sağlıklı bir ürün arıyordum. Bu yazıyı okumam iyi oldu. İyice araştırıp alacağım.