6 Mayıs 2013 Pazartesi

Deborah Milano'nun şeftali renkli şeker gibi allığı..

Selamlar.. Yine bir allıkla karşınızdayım.. Aslında o kadar çok allığım var ki.. Yine de yetmiyor hep gözüm dışarıda :) Watsonsda dolaşırken biraz da Deborah standına bakayım dedim.. Bir de ne göreyim çok şeker şeftali renkli bir allık bana bakıyor :) Aslında bir çok güzel renk vardı ama ben bu tonlarda istediğimden hemen kapıverdim.. Deborah markasının rujunu kullanmıştım daha önce, gayet güzeldi yazısı için TIK TIK. Genel olarak İtalyan kozmetik markalarını beğeniyorum zaten..

Gelelim allığın yapısına.. Bir kere pigmentasonu çok çok iyi.. Yani fırçaya azıcık alındığında bile çok güzel renk veriyor.. Bu nedenle eğer dikkatli dağıtılmazsa al al yanaklara sahip olmak işten bile değil.. Rengi ise hem bahara hem yaza çok uygun..Fotoğraflarda da duruşunu görebilirsiniz, yanaklarda yine bu şekilde çok sağlıklı görünüyor.. Bir de hafif bronz ten üzerinde nasıl durur kim bilir :) Tatil gelsin artık ya, bronzlaşalım ki makyaja ihtiyacımız kalmasın.. Her halimiz güzel olsun inşallah :) Deborah allığın kalıcılığı da gayet yeterli, saatler boyu rengini koruyor.. Üstelik yapı olarak ne çok parlak ne de mat.. Sadece hoş sağlıklı bir parlaklık veriyor.. Eğer ki bütün allıklarımı bitirirsem diğer renklerini de alırım.. Hatta bitirmeden bile alabilirim o kadar beğendim :)

Fiyatı 20 tl civarındaydı.. Şiddetle tavsiye ederim kızlar, Deborah standına uğrayıp bir bakın mutlaka.. Bu renk "04" numara..



















5 yorum:

pekbilmiş dedi ki...

içinde hafiften bronzlukta barındırıyor sanki :) Çok beğendim cnm güzel günlerde kullan :)

Unknown dedi ki...

Evet canımcım çok hafif bir bronzluk var, teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

Çok çok çok seviyorum bende bu allığı,güle güle kullan canım :)

Gülbeşeker dedi ki...

Evet yaa rafta öyle tatli tatli duruyorlarki gelde alma dimi Aylincim  :) Minnak Fırçasıda cok bi sirin görünüyor watsonsa epeyidir gitmedim pırıltıli bir allik istiyorum gidince bende bakiyim, gercekten tam yaz rengi...

Unknown dedi ki...

Evet canım tam da o nedenden dayanamadım ben :) yoksa hiç alasım yoktu yani :) mutlaka dene yaz için cidden cok uygun..