12 Mayıs 2013 Pazar

L'oreal Rouge caresse "03 Lovely Rose"

L'oreal Caresse rujların yapısını çok beğeniyorum.. Yapıları inanılmaz yumuşacık,kremsi, dudağı hiç kurutmuyor ve sürekli nemli tutuyor.. Bunun dışında renkler çok canlı ve çok hoş.. Özellikle pembe tonları tam yazın kullanmaya uygun.. Yalnız çok uzun saatler dudağınızda kalmasını beklemeyin, sık sık tazelemek zorunda kalabilirsiniz.. Benim dudak rengim biraz koyu olduğu için böyle açık renkler çok belirgin durmuyor, sadece ışıltılı bir görünüm sağlıyor o kadar.. Yani açık renkli rujların koyu renkli dudakları belli olması biraz zor.. Fotoğraflarda da görebilirsiniz kolumdaki duruşuyla dudağımdaki çok farklı.. Keşke dudağım bu kadar koyu olmasa da rujların rengi güzel güzel belli olsa :(

Bu yapıda bir ruj düşünürseni tavsiye ederim, bir de dudak renginiz açık renk ise şahane olur :) Fiyatı 29 tl idi yanılmıyorsam.













6 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

Rengi şahaneymiş gratis'te testerı olmadığı için deneyemedim onun yerine temting lilac rengini aldım.
Artık bir dahaki indirimde bunu alırım.:)

Unknown dedi ki...

Yazın kullanmak için şahane tavsiye ederim :)

Unknown dedi ki...

Bende hep bu renkler de ruj kullanmak istiyorum. Ama dediğiniz gibi dudak rengi koyu olunca istenilen sonucu pek alamıyoruz.

Unknown dedi ki...

Aynen sadece aldığımızla kalıyoruz :(

Unknown dedi ki...

bence hiç morelini bozma çünkü ruj dudaklarında da şahane duruyor :)

Unknown dedi ki...

Ay teşekkür ederim :)