11 Mayıs 2013 Cumartesi

Avon'un sihirli lacivert göz kalemi..

Avon'un sihirli göz kaleminden bahsetmiştim sizlere.. Yazısı için TIK TIK. Şimdi de lacivertini tanıtmak istiyorum sizlere.. Fotoğraflarda çok net çıkmasa da çok güzel bir lacivert.. O kadar koyu ki uzaktan görenler siyah kalem sanabilir o derece.. Bu kalemde en sevdiğim özellik ne peki?? Göz kalemleri ya asansörlüdür ya da kalemtraşla açılır ya bu kalem kendi kendine açılıyor. Şöyle ki; kalemin kapağı döndürülerek açılıp kapanıyor, bu açma kapama işlemi esnasında da kapağın içindeki kalemtraş sayesinde kendiliğinden açılmış oluyor. Kalemi sadece açıp kapatıyorum ve kalemin ucu sürekli açık oluyor :) Çok kalıcı, sürülüşü çok rahat ve hiç akmıyor.. Güzel yapıda bir kalem, Avon ürünlerini alma şansınız varsa bir deneyin derim..













1 yorum:

Masalperest dedi ki...

Avonun en kaliteli göz kalemi,bir dahaki siparişimde ben de alacağım:) Arkadaşım teal rengini almıştı,inanılmaz kalıcı ve yumuşak.Lacivertinden korkuyordum saks gibi gelir diye ama baya koyuymuş