15 Nisan 2013 Pazartesi

Avon'un sihirli göz kalemi..

Avon'un yeni "always on point" göz kalemi gerçekten çok ilginç.. Göz kalemleri ya asansörlüdür ya da kalemtraşla açılır ya bu kalem kendi kendine açılıyor. Şöyle ki; kalemin kapağı döndürülerek açılıp kapanıyor, bu açma kapama işlemi esnasında da kapağın içindeki kalemtraş sayesinde kendiliğinden açılmış oluyor. Kalemi sadece açıp kapatıyorum ve kalemin ucu sürekli açık oluyor :)

Yapısı ise çok ilginç.. Hani çok kolay sürülen kalemler hemen dağılır ya, bu kalem çok kolay sürülmesine rağmen hiç dağılmıyor. Çok da kalıcı, hatta fazla kalıcı çıkarması birazcık zor olabiliyor.. Renk fotoğraflarda mavi gibi görünse de aslında bence tam bir ördek başı yeşili.. Yani maviye çalan güzel bir yeşil.. Lacivert ve gri olmak üzere 2 rengi daha vardı. Almayı düşünürseniz onları da tavsiye ederim. Bu arada içindeki ışıltılar da çok hoş duruyor.. Sonuç olarak performansını beğendiğim bir kalem, diğer renklerini de denemeyi düşünebilirim. Normalde fiyatı 20 küsür tl sanırım ama bu ayki katalogdan 9 tl gibi bir fiyata aldım..
















7 yorum:

BenguK dedi ki...

Güle güle kullan cicini :) Aynı rengini ve lacivertini aldım ben de bu ay, nasıl bir kalıcılık, nasıl bir güzellik :) Ben lacivert rengini daha çok beğendim, eyeliner yerine hep bunu sürüyorum diyebilirim (tembellik işte:)) İşyerinde de gördüğüm herkese tavsiye ettim, aldılar her bir rengini ve de çok memnunlar. Bu ayki katalogta kaçırılmaması gereken bir numaralı ürün bence, her rengi alınıp saklanılası :)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) Ben de lacivertinin siparişini verdim, bakalım o nasıl.. Bence de gerçekten iyi bir göz kalemi..

Cfusun dedi ki...

Ben de gri-lavanta rengini aldım.
Çok güzeller gerçekten,güle güle kullan:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) sen de güle güle kullan..

Unknown dedi ki...

aynısından aldım ben de bu ay. Gerçi koyu yeşil diye aldım ama azıcık mavilikte yok değil. Ama sürünceeeee...enfesss..kullandığım en iyi renkli kalem desem abartmış olmam.Hiç çıkmıyor ve inanılmaz güzel duruyor..güle güle kullanalımm :))

Unknown dedi ki...

Evet canım güle güle kullanalım :) gerçi bu kadar kalıcı olması biraz sakıncalı gibi ama :/

Unknown dedi ki...

akşam temizlemeden yatmıyoruz yaa...onun için sakıncalı olmaz, ne de olsa bakımlı bayanlarız :)))diye düşünüyorumm...