1 Nisan 2013 Pazartesi

Victoria's Secret 2013 bikini modelleri..

Ben şimdiden tatil planları yapmaya, acaba ne giysem düşünmeye başladım.. Bir çok bikinim olmasına rağmen hala acaba bu yıl nasıl bikiniler var diye kendimi düşünmekten alamıyorum :) Eminim siz de aynı durumdasınızdır.. Bakalım bu yıl Victoria's Secret bizim için nasıl modeller tasarlamış..




Biraz kız çocuğu bikinisi modelleri hatırlatsa da fena değil..

 



Siyah-beyaz klasik bir model..




Sade ama aynı zamanda çok iddialı.. Çok hoş..





Ben çok bronzlaşacağım, beyaz giyeyim de daha çok belli olsun diyenlere gelsin bu model :)

 



Modeli hoş ama biraz fazla iddialı gibi ne dersiniz?




İşte benim favorim.. O kadar beğendim ki 2 fotoğrafını koydum :) Çok hoş cidden..






Gökkuşağı gibi renkler çok güzel..




Ufuuuu.. Bu fazlaca iddialı.. Abiye gibi olmuş.. Beğenmedim..

 



Güzel bir pembe bikini.. Değerlendirilebilir..




Bu sonuncusunu beğensem mi beğenmesem mi karar veremedim.. Siz ne dersiniz??




Fotoğraflar: Pinterest

Hiç yorum yok: