2 Nisan 2013 Salı

Mercan renkli dudaklar ile iddialı olmaya var mısınız??

Mercan renkli diğer adıyla "coral" renginde rujlar ile daha sık karşılaşacağız çok yakın zamanda.. Her ne kadar çok iddialı ve cesaret işi olduğunu düşünsem de tonuna, parlaklığına ve miktarına göre çok hoş durabiliyor.. Siz de bu tonlarda rujları seviyorsanız hatırlatmam gerekiyor ki bu tonun makyajı kesinlikle çok hafif olmalı.. Yani bu ruju sürdüğünüzde öyle abartılı makyaj yapmamanız gerekiyor.. Yoksa en son fotoğrafta görebileceğiniz gibi düğün makyajına çevirebilirsiniz makyajınızı.. Hoş bu resimdeki düğün makyajı için bile kötü olmuş ya neyse :)

Sadece bir rimel ve kalemle göz makyajınızı yapıp, dudağınıza da bundan sürdünüz mü bahar makyajınız hazır..

















Ne dersiniz bu tonlarda bir ruj kullanmayı düşünür müsünüz? Yoksa ben almayayım çok iddialı mı diyorsunuz?



Fotoğraflar: Pinterest

2 yorum:

sebnemsblog dedi ki...

Ben böyle renkleri hep kullanıyorum çok da severek:)

Happiest Bride dedi ki...

Benim bu tonlarda bir rujum var, çok hafif sürüyorum, çok güzel gözüküyor bence :)
herkese tavsiye ederim hehe :)
Sevgiler