27 Nisan 2013 Cumartesi

Essence 3D eyeshadow/ göz farı #09

Essence'in bu farlarını dört gözle bekliyordum ve beklediğime değimiş.. Bir kere serideki renkler çok güzel.. Ben 09 numara yani sütlü kahve ve orta koyulukta kahve renklerinden oluşanını aldım.. Bu tonlardan çok fazla farım olmasına rağmen hala dayanamayıp alıyorum.. Fotoğraflarda renklerin ne kadar güzel olduğu görünüyor zaten, ben biraz yapısından bahsedeyim size. Bir kere Essence'in daha önceki farlarına oranla renk pigmentasyonunun çok iyi olduğunu söyleyebilirim.. Kalıcılığı da hiç fena değil, yani ilk sürdüğünüz andaki gibi görünmeye devam etmesi için öğleden sonra tazelemeniz gerekebilir.. Yalnız daha koyu olan kahverengi sürüldüğünde burada göründüğünden birazcık daha koyu bir renge dönüşüyor.. Uygun fiyatlı ikili bir far arıyorsanız tavsiye ederim.. 9 tl civarındaydı.. Birbirinden güzel başka renkleri de var, aklım onlarda kaldı :)















Hiç yorum yok: