18 Nisan 2013 Perşembe

Zaman zaman dağınıklık güzeldir..

Kadın olarak günlük koşturmacanın içinde bir de bakımlı olmamız bekleniyor bizden.. Sürekli saçlarımız tertemiz, derli toplu, yüzümüz makyajlı, her daim bakımlı olmamız isteniyor.. Makyaj yapmaktan sıkıldığım günlerde makyajsız dolaştığımda "ne oldu? hasta mısın?" sorularıyla karşılaşıyorum. Eminim sizin de başınıza gelmiştir :) Sanki annemizin karnından makyajlı doğduk, e doğal halim işte..

Sizi bilmem ama ben oldum olası çok derli toplu saçları sevmem.. Benim için biraz salaş olacak, hatta abiye kıyafetlerle kullanmak için bile salaş topuz gibi modelleri seçerim.. Normal günlerde ise ne siz sorun ne ben söyleyeyim :) Zaten ince telli,dalgalı ve kabarmaya müsait bir saçım var.. Hele bir de banyodan sonra bildiğiniz Einstein'ın banyodan çıkmış hali :) Hal böyle olunca insan kendine uygulayabileceği salaş modeller bakınıyor.. Bakın neler buldum..
















Siz sever misiniz dağınık saçları?? Yoksa hiç bana göre değil mi diyorsunuz :) 



Photos: Pinterest

Hiç yorum yok: