7 Nisan 2013 Pazar

L'occitane Şakayık çiçeği vücut losyonu..

Selamlar.. Sizleri ciddi anlamda beni benden alan bir kokuyu tanıtmak istiyorum.. Bu ürün bana inanması zor ama çalıştığım şirket tarafından 8 Mart dünya kadınlar gününde hediye edildi. Üstelik yanında da 75 ml duş jeli vardı. Sabahın köründe ofise gidip masamın üzerinde görünce ne şaşırmıştım ama :) L'occitane'ın bazı ürünlerini kullanmıştım ama şakayık serisinden bir ürünü hiç denememiştim.. Ama tek kelimeyle bayıldım.. Nasıl  güzel çiçeksi bir kokusu var.. Ben öyle çok fazla çiçek kokan ürünleri sevmem ama bunun kokusu inanılmaz.. Hani bazı parfümler vardır ya kokladıkça koklayasınız gelir.. Bu da kesinlikle onlardan.. İçeriğindeki üzüm tohumu ve shea yağı sayesinde de nemlendiriliği çok iyi.. Yaz için vazgeçilmezim olacaka gibi görünüyor, 75 ml hemen bitecektir zaten tam boyunu almak şart oldu :)

Bu arada şakayık çiçeği Güney Fransa'nın Drome şehrinde yetişen bir çiçekmiş..

Almasanız bile mağazalarda mutlaka denemenizi tavsiye ederim.. Bayılacaksınız..











Hiç yorum yok: