27 Nisan 2013 Cumartesi

Bourjois kabuki fırça..

Bourjois markasına ne yalan söyleyeyim daha önceleri hiç şans vermiyordum.. Sadece bir kez gloss almıştım onun dışında hiç bir ürününü kullanmadım.Fkaat bundan sonra daha çok ürününü denemeyi düşünüyorum.. Bu kabuki fırçayı Morhipo'dan inanılmaz bir fiyata aldım. Yanlış hatırlamıyorsam normal fiyatı 40 tl'ye yakındı, ben sadece 10 tl gibi bir fiyata aldım. İnanılmaz değil mi? Bu fiyata fırçanın bu kadar iyi çıkacağını ummuyordum açıkçası.. Kıllarının ne kılı olduğu konusunda bilgim yok maalesef ama yumuşacık ve kullanımı çok güzel.. Pudralarımı bu fırça ile uyguluyorum, hatta bazen allık fırçası ile allığı sürdükten sonra bile bununla dağıtıyorum, çünkü kullanmak çok hoşuma gidiyor :)

İnternet sitelerinde indirimde falan yakalarsanız kaçırmayın derim..







2 yorum:

wishingbeauty blog dedi ki...

merhaba,
şuan indirim halen devam ediyor mu?
gerçekten çok iyi bir fiyata almışsın,güzel günlerde kullan:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim :) yok canım kampanya bitti ama her gün takip et ara ara çıkıyor