4 Mayıs 2013 Cumartesi

NYC "Caramel Toffee" oje..

Yine bir Watsons macerası ve yine NYC ojelere dayanamayan ben :) NYC ojelerin her yeni rengini gördüğümde almamak için kendimi  zor tutuyorum, çünkü bence renkler cidden çok farklı ve hoş.. Üstelik bu ojelerin yapısını çok beğeniyorum, daha önceki yazılarıma bakabilirsiniz long time lavender, sugar sprinkles. Bu renk şişede açık bronz ve karamel arasında bir renk gibi dursa da tırnaklarıma iki kat sürsem de aynı rengi vermedi.. Yine güzel bir renk ortaya çıksa da ışığın da etkisiyle sanki altın rengiymiş gibi duruyor maalesef.. Yine de bu ışıltılı karamel tonunu çok sevdim.. Düşünsenize yazın bronzlaşınca ne de güzel durur, yazın için çok uygun bir renk..  Bu arada oje kurutucu olarak yeni aldığım "NYC Turbo dry top coat"u kullandım.. Çok hoşuma gitti, onu da yakında yeni bir yazıyla tanıtacağım..

NYC ojeleri Watsons mağazalarında bulabilirsiniz..























3 yorum:

bakimliolmakasktir dedi ki...

Oyyyy bayildim :) ne tatli bir renkk oylee

Unknown dedi ki...

Evet canım çok tatlı :)

Unknown dedi ki...

Ben rengi pek sevmedim.
http://makyajurunlerm.blogspot.com/