12 Mayıs 2013 Pazar

Bourjois Khol & Contour kahverengi göz kalemi..

Hep beğendiğim ürünlerden bahsedecek değilim ya bu kez de beğenmediğim bir ürünü tanıtmak istiyorum sizlere :) Bu kalemi Morhipo indiriminden almıştım.. Fiyatı gayet uygundu, normalde 30 küsür sanırım ama ben 10 tl gibi bir fiyata aldım.. İyi ki de çok para vermemişim vallahi içim yanardı.. Çünkü bir kere ben bu tonlarda kahverengi kalemi hiç sevmem, böyle turuncumsu garip bir kahve.. Yani açıkçası gözüme sürmeye bile tenezzül etmedim, böyle garip renkli bir kalemin gözümde de güzel durmayacağını düşündüm. Yapısı da güzel değil bence, bilmiyorum belki de saklama koşulları nedeniyle kalem bu hale gelmiştir ama sürümü hiç rahat değil, biraz sert geldi bana.. Daha önce hiç Bourjois'in göz kalemini kullanmadığım için çok kıyaslama yapamıyorum tabi.. 

Ben bu kalemin bu tonunu beğenmedim, fakat diğer renklerine şans vermekte fayda var tabi..















Hiç yorum yok: