27 Mayıs 2013 Pazartesi

Rimmel #720 Notting Hill Nude Ruj..

Yaz gelmesine rağmen nude rujlardan vazgeçemeyenlerdenseniz sizlere çok tatlı bir ruj tavsiye etmek istiyorum.. Rimmel'in rujlarının yapısını ve kalıcılığının ne kadar beğendiğimi daha önce de bir çok kez anlatmıştım size.. Bu rujların fiyat kalite indeksi cidden çok yüksek.. Yani bu fiyata performansı bu kadar iyi rujlar bulmak zor, üstelik bir çok markanın meşhur renklerinin dupe'larını bulmak da mümkün..

Gelelim rujumuza.. Ben yazın daha çok pembe tonlarda rujlar tercih etsem de bu tatlı nude'a hayır diyemedim.. Zaten dikkatli bakıldığında bunun da pembe alt tonlu bir nude olduğu hemen anlaşılıyor.. Bence zaten pembe alt tonlu nudelar her zaman daha güzel oluyor. Dudakta duruşu da inanılmaz doğal ve hoş.. Kalıcılığı çok iyi saatlerce tazelemeye gerek duymuyorum.. Fiyatı da sadece 9.9 tl, Watsons mağazalarında bulabilirsiniz..

Ben pembeden sıkıldım, yazın kırmızıları da kullanmak istemiyorum derseniz bu ruju şiddetle tavsiye ederim :)













8 yorum:

audrey dedi ki...

çok güzel flormarın da yeni koleksiyonunda var böyle bir renk ama daha pahalı bu daha uygunmuş..

Unknown dedi ki...

Evet hem güzel hem fiyatı çok uygun..

Büşra Kızgın dedi ki...

Son zamnlarda rımmelın urunlerıne bayılıyorum gule gule kullan canım :)

http://suvemakyaj.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim :)

begum_kobaklar dedi ki...

Rengine bayıldım yahu ne güzel bir nude rujdur o oyle:)

Unknown dedi ki...

Aynen cok guzel :)

esen dedi ki...

fiyat kalite indeksini açar mısınız biraz? İndeksin anlamını bildiğinizden emin değilim...

Unknown dedi ki...

Endeks yazacaktim yanlis yazmisim. Cok duzgun ve yanlissiz bir yazim bicimi ariyorsaniz kitap okumanizi tavsiye ederim. Orada neden bahsettigim gayet acik, sizden baska da kimse takilmadi bugune kadar!