7 Mayıs 2013 Salı

Ah güzelim Anne ne oldu sana??

Selamlar, bugün biraz dedikodu yapmak istiyorum :) Anne Hathaway'i ne kadar sevdiğimi her fırsatta dile getiriyorum, bu kadın bence sadece çizgi filmlerde ya da masalsı filmlerde oynamalı bence.. Çünkü çok güzel resmen prenses gibi bir yüzü var.. Kocaman gülümsemesi ve gözleri ile çok güzel bence.. Gel gör ki bir film için saçını kestirdi (yazısını buradan okuyabilirsiniz) sonrasında herşey tersine döndü.. Sanki saçlar gidince yüzü de değişti, göz altı kırışıklıkları belirginleşti, böyle garip birşey oldu.. Haliyle benim de Anne'e bakış açım değişti, gözüme hiç hoş görünmemeye başladı.. Şimdi de son halini göstermek istiyorum size.. Saçlar biraz uzamış ya kızcağız sevincinden ne yapacağını şaşırmış, bir çılgınlık yapayım da sarıya boyatayım demiş sanırım.. Olmuş mu peki?? "eeehhh" diyebileceğim kadar olmuş işte..En azından koyu renk ve kısa halinden daha iyi..Ama eski halleriyle kıyaslanamaz bile.. O güzelim koyu kumral saçların yerini hiç birşey tutamaz.. Nasıl da yakışıyordu yüzüne.. Neyse daha fazla cozutmadan saçları uzar uzamaz eski rengine boyayacağını umut ediyorum..Yoksa o yakışıklı kocayı kaçıracak diycem de olmayacak, zira o kocaya kısa saçlı hali bile fazla :))















2 yorum:

Unknown dedi ki...

Senin gibi düşünenler çoğunlukta sanırım hollywood'da en 'nefret' edilen ünlüler arasında 7.sıradaymış.

Unknown dedi ki...

Hadi ya öyle mi seçilmiş, ben severim normalde..