23 Mayıs 2013 Perşembe

Beauty Formulas Kakaolu El Kremi..


Watsons'ın ithal ettiği Beauty Formulas markasını duydunuz mu?? Dün akşam dolaşırken kakaolu oluşu nedeniyle dikkatimi çekti.. Kokladığım anda almaya karar vermiştim zaten.. Hiç yapısı nasıldır, içinde neler vardır diye bakmadım.. İçeriğinden birazdan bahsedeceğim.. Kakao kokusu ne zaman koklasam beni buralardan alıp sahilde bir şezlongun üzerine götürüyor nedense :) Kızgın kumlardan serin sulara etkisi yaratıyor :) Artık çocukluğumdan kalma bir alışkanlık mıdır nedir, kakao ile direkt denizi ve tatili bağdaştırıyorum.. Birçok kakolu krem denedim bugüne kadar ama bu cidden koku olarak aralarında en iyisi.. Bir koklayın ne demek istediğimi anlayacaksınız :) 

Yapısına gelince.. Çok fazla nemlendiriyor diyemem ama anlık bir rahatlama sağladığını söyleyebilirim.. Yapısı çok akışkan, hatta biraz fazla sıvı.. Su bazlı bir krem olduğunu düşünüyorum.. İçeriğine gelince içinde bol bol paraben var.. Ay ben öyle zararlı şeyler kullanmam derseniz yanına bile yaklaşmayın.. Ama hatırlatmak isterim ki bugüne kadar kullandığımız bir çok kremde parabenler hep vardı maalesef.. Ben severek kullanıyorum, fiyatı 4.99 tl, Watsonslarda bulabilirsiniz..

Bu arada üzerinde vücut kremi yazıyor ama etiketinde el kremi yazıyordu. Ben de sadece elime kullanmayı tercih ediyorum..







3 yorum:

Esra dedi ki...

ben de geçen yaz sırf kokusuna kanıp almıştım. Ki yine rastlasam alırım. Kokusu harika ve o fiyata ortalama bir el kremi olarak iyi iş çıkarıyor bence..

Büşra Kızgın dedi ki...

Kakao kokusuna bayılıyorum ilk fırsatta denicem :)

http://suvemakyaj.blogspot.com/

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Çok sıvı yapıda olduğu için ben nefret etmiştim bu kremden,anneme vermiştim kullanamadım çünkü:/