30 Mayıs 2013 Perşembe

DEBORAH MILANO "Rosa Pesca" Allık..

Son zamanlardaki favori markalarımdan biri kesinlikle Deborah Milano.... Ürünleri birçok fiyatı yüksek marka ile yarışır bence.. Özellikle allıklarını denemediyseniz mutlaka bir bakın derim.. Bu allığına gelecek olursak.. Tam yaza uygun bir renk.. Çok soft bir renk, ne şeftali, ne pembe, ne de gül kurusu.. Hepsinin arasında bir renk.. En güzel özelliğiyse içindeki ışıltılar.. Sürüldüğünde o kadar güzel bir aydınlık veriyor ki, tüm yüzün çok sağlıklı ve fresh görünmesini sağlıyor.. Ben beyaz tenliyim ama eminim ki esmer tenlilere bile yakışacak bir renk.. Özellikle bronzlaştıktan sonra çok daha iyi duracağını düşünüyorum.. En güzel özelliği ise birçok toz allıkta olduğu için birkaç saat içinde uçmuyor. Bazen sabah 7 de sürüyorum bir bakıyorum akşam 5 olmuş saat ama allığun çoğu hala yüzümde duruyor.. Fotoğraflardan da görebileceğin gibi allığın arka tarafında kendine ait minik bir fırçası var, normalde kullanılmaz belki ama fırçalarımızın olmadığı durumlarda hayat kurtarıcı olabilir.. Fiyatı 25 tl civarındaydı, yanılmıyorsam şu an Watsonslarda Deborah ürünlerine %30 indirim var.. Beğendiyseniz kaçırmayın derim.. Ben tüm renklerini almamak için kendimi zor tutuyorum :)
















Hiç yorum yok: