19 Mayıs 2013 Pazar

The Balm Mary Lou Manizer Aydınlatıcı..

The Balm'ın Mary Lou Manizer aydınlatıcısı ile ilgili birçok yorum okumuşsunuzdur eminim ama bir de benden duyun istedim.. Bu aydınlatıcı cidden en iyi kozmetik ürünlerinden biri diyebilirim, o kadar iddialıyım.. Bendeki açık tonu ve uzun süredir kullanıyorum, çünkü çok bereketli.. Pigmentasyonu çok iyi olduğundan azıcık kullanmak bile yeterli oluyor.. Bayılıyorum çok fonksiyonlu ürünlere.. Ben bu aydınlatıcıyı hem yüzümde vurgulamak istediğim yerleri aydınlatmak için hem de göz farı olarak kullanıyorum.. Aydınlatıcı olarak ne kadar iyi olduğu tartışılmaz zaten, göz farı olarak da çok doğal duruyor ve çok sağlıklı bir görünüm elde etmeyi sağlıyor.. Bazen makyaj yapmak istemiyorum ama makyajsız çıkınca da yüzüm çok solgun duruyor, işte böyle günlerde azıcık gözümün üzerine sürüyorum çok doğal bir canlılık veriyor yüzüme.. Bunun dışında göz makyajıma dikkat çekmek ve gözlerimi ön plana çıkarmak için de göz pınarlarına uyguluyorum.. Bir yıldır kullanmama rağmen hala çok fazla var görüyorsunuz.. Bir kadının makyaj çantasında mutlaka bulunması gereken bir ürün.. Şiddetle tavsiye edilir.. Gratislerde bulabilirsiniz..






















4 yorum:

bahcebenim dedi ki...

Almayı çok istiyorumm! :) Tekrar indirim olsa keşke..

Balbocegi ile Kozmetik dedi ki...

Artik almak farz oldu herhalde bana da . Hele gozumun ustune far gibi surdugumde dogal durup canlilik veriyor demissin ya fethetti gonlumu artik :-)

Adsız dedi ki...

Ara sira the balm ürünleri indirime giriyor bazen de mağazasına göre belirli the balm ürünleri indirime giriyor mesela su anda meet matte paleti , eyeliner ve göz pigmentleri tunali gratiste indirimde siz de kendi gratisinizi haftalık kontrol etmelisiniz

Sevgiler

kanatsız baykus ;))

Unknown dedi ki...

Fiyatını öğrenebilir miyim peki ? Benm de alısveriş listemin en üstünde şu an