23 Mayıs 2013 Perşembe

Plaj makyajı alternatifleri neler??

Siz de benim gibi kendini tatile atar atmaz makyaj yapmayı bırakan, sadece saçını tarayıp dişini fırçalamaktan öteye gidemeyen biri misiniz? Yoksa her ortamdan her durumda bakımlı olanlardan mı?? Vallahi özeniyorum tatilde bile bakımlı olabilen kadınlara.. Benim için tatil herşeyi arkamda bıraktığım bir yer olduğu için hiç makyajla alakam olmuyor.. Zaten her gün onlarca ürün sürüyoruz yüzümüze, birazcık nefes alsın değil mi ama?? Ama belki size ilham olur diye birazcık araştırdım, tatilde, kumsala inerken acaba nasıl makyaj yapılmalı diye.. Hadi bakalım benden birkaç öneri size..





Bu bildiğiniz çok fazla şey kullanılıp da yokmuş gibi duran makyajlardan :) Bronzluk ön planda tabi ki.. Aydınlatıcı ve ışıltılı göz kalemi kullanılmış.. Bir nude ruj..






Bronzlaştırıcı, ışıltılı göz farı ve pembe tonlarda bir ruj..





Bu biraz daha iddialı.. Yine bronzlaştırıcı pudra ve takma kirpik kullanılmış.. İddialı olmayı sevenlere..





Buna da doğal güzellik diyoruz :) Azıcık rimel azıcık da ruj.. Gözler yeterli zaten..





Sadece maskara ve pembe tonlarda bir gloss..





Pembeler kraliçesi olmak isteyenlere.. Pembe far, pembe ruj, pembe oje..





Yine güzel bir bronzlaştırıcı ve takma kirpikler başrolde..





Şeker kız candy makyajı.. Yoğun kullanılan pembeler masum bir görünüm elde etmek için ideal.. Far, ruj, allık hepsi pembe..






Aralarında beğendikleriniz var mı bakalım?? Yoksa ben doğal güzelim diyenlerden misiniz :)

6 yorum:

Masalperest dedi ki...

tatilde makyajdan ben de uzaklaşıyorum:)ama denize giderken waterproof maskaram mutlaka olmalı:) bir de bu yaz bb kremimi de eksik etmemeyi planlıyorum..

becasueofmakeup dedi ki...

İnan bende,yaz geldimi makyajdan uzaklaşan insanlara çok özeniyorum. Çok denedim tamamem bırakamsamda hafiflettim ama tamamem makyaj yapmadan dolaşamadım... deniz havuz zamanı mecbur makyaj yapmıyorum ama waterproof maskarayı dolduruyorum kirpiklerime :)) Akşam zaten fondöten,pudra,eyeliner, allık, rimel ne ararsan. birtek ama birtek far sürmekten vazgeçiyorum yazları okadar

beggummy dedi ki...

Plajda makyaj mı olur?abartmayalım rahat rahat doğal güzelliğimiz ile salınalım plajlarda :D

nily21 dedi ki...

plajda makyajla işim olmaz sadece dudak koruyucu balm sürerim..akşamları bile zar zor bi rimel+ruj veya gloss kullanıyorum..Yaz akşamları bakımlı olmak güzel ama plajda takmak kirpik takanı gördüm yahu!

Unknown dedi ki...

Bende normalde bile zorunlu haller dışında makyaj yapan biri değilim ama yazın deniz kenarında kesinlikle makyaj yapabilen biri değilim bu da kişisel bişey sonuçta normalde bile rahat edemezken yazın iyice sıkıyo beni makyaj :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Üstten aşağı doğru 7. resimdeki kız masum ve hoş bir güzel,:))bende tatilde yok gibi makyaj yapıp öyle görünmeyi sevenlerdenim.Güzelim diye aslada övünmem söylemem ama sen doğalda güzelsin diyenler çok ama sanırım bu birazda yüzümün gözümün düzgün olması ve çok kusur olmamasına bağlı.
sevgiler