22 Mayıs 2013 Çarşamba

Çılgın manken ve dövmeleri..

İsim olarak bilmeseniz de Cara Delevingne'yi mutlaka bir yerlerde görmüşsünüzdür.. O kadar çok markanın yüzü oldu ki.. Aslında manken dediğime bakmayın, model desek daha doğru olur..Kim der ki bu kız 20 yaşında.. O kadar fazla gördük ki onu sanki yıllardır bu işi yapıyormuş gibi.. O nedenle 20 yaşında olduğuna inanmak çok zor..Peki nedir bu kızın bu kadar revaçta olmasının sebebi? Tabi ki sarı saçları, kalın ve koyu renk kaşları, masmavi gözleri.. Bir de en önemlisi yüzünün maskülen hatları bence.. Başka birinde olsa bu hatlar çok erkeksi ve sert durabilir ama bu kıza garip bir sempatiklik katıyor.. Bir de bazen abartıp kaşlarının rengini iyice koyulaştırıyor, işte o zaman ne kadar sempatik olduğu tartışılır..

Kızımız hakkında bu kadar bilgi yeter, ben niye yazıyorum peki bu yazıyı?? Çünkü hayatımda gördüğüm en abuk subuk dövmelerden iki tanesine sahip.. Hangi aklı selim insan gidip de işaret parmağı gibi çok göz önünde olan bir yere aslan başı dövmesi yaptırır?? Hayır yani neden aslan başı?? Aslan burcudur diycem de o kadar eblek bir kız gibi durmuyor.. Hadi yaptın bir hata ikinciyi bu kadar iğrenç seçerken zorlandın mı acaba?? Sizi hemen en alttaki fotoğrafa alayım..
















Nasıl buldunuz son dövmesini?? Garip karakterlerle isminin baş harflerini yazdırmış.. İkinci bir ismi var ama onun ne olduğunu çözemedim.. Eşinin, annesinin, babasının, çocuğunun ismini yazdıranı çok gördüm de kendi ismini dövme olarak yaptırmak neyin kafası bilemedim..Burnuma biraz narsizm kokusu geliyor sanki.. Ne dersiniz??


4 yorum:

Unknown dedi ki...

Oncelikle kaşlarini siyaha boyatmadiginda olağanüstü bi guzellige sahip oluyo onu belirteyim. Farkli guzellikte bi kiz ama benimde begendigim biri. Dovmeler konusuna gelirsek dovme isini pek sevmiyorum ufak ve hoş olanlar haric. Aslan dovmesi parmakda degilde baska bi yerde olsa guzel durabilirdi. 2. Dovmesini de begenmedim bende.

sinem dedi ki...

yeni moda
ürünleri incelemek çok keyifli :)

Adsız dedi ki...

1.si güzel ama 2.si ehhh

Unknown dedi ki...

İyk beğenmedim kusum Aslan'ı baska bi yerde yazıyı da sevdiklerimizin isimlerini yazmaya alışmışız;)