8 Mayıs 2013 Çarşamba

1 Jean 5 Farklı Tarz..

Jean diyip geçmemek lazım.. Günlük hayattan tutun da şık bir davete giderken bile zaman zaman hayat kurtarıcı olabiliyor.. Hatta bazen giyecek birşey bulamayınca "amaaan bir kot üzerine de bir bluz giyer çıkarım" demiyor muyuz?? Kimimiz hala yüksek belli, masmavi jeanlerden vazgeçemesek de biraz değişiklik yapmakta fayda var.. Bakalım bu 5 farklı jean nasıl oluyormuş??




1-- Yüksek bel, İspanyol paça jean: Bu tarz jeanler daha çok uzun bacaklara sahip kadınlara tavsiye ediliyormuş.. İddiaya göre o kadınlarda daha güzel duruyormuş falan.. Valla ben de uzun bacaklıyım ama giymeyi aklımın ucundan geçirmem, yıllar önce giymiştim sanki bacaklarımın arasında sürekli dolanan birşey varmış gibi hissediyordum :) öyle gereksiz bence..







2-- Dantel detaylı jean: Bu tarz biraz iddialı.. Dantel detayı jeanin üzerinde de olabilir, yırtık bir jeanin içine de dikilmiş olabilir.. Nasıl olursa olsun oldukça dikkat çekici oluyor.. Bu tarz jeanler hoşunuza gidiyorsa biraz dikkatli olun derim, zira dozu iyi ayarlanmazsa çok basit görünme olasılığı var..










3-- Siyah, küçük detaylı skinny jean : Siyah jeanler yıllardır hayatımızda fakat özellikle paçalarda fermuar detaylı jeanlerle tanışalı çok olmadı.. Bence oldukça da hoş duruyor.. Şık bir üstle kombinlendiğinde hayat kurtarıcı olabilir.. Mutlaka gardırobunuzda bulundurun derim..









4-- Maskülen jeanler: Tabiri caizse "boyfriend jean" dediğimiz jeanler bunlar.. Bu jeanler ile ilgili yazımı okumak için TIK TIK. Çok rahat, çok şık ve de maskülenliğin verdiği bir seksiliğe sahip bence.. Ben bayılarak giyiyorum bu jeanleri..







5-- Yırtık jeanler: Bu jeanler de yıllardır hayatımızda aslında, ara ara hortluyor sadece :) Seveni de çok sevmeyeni de.. Ben böyle parça parça yırtık olanları değil de, aşırıya kaçmadan ip ip olanları seviyorum.. Ten ne kadar az görünürse o kadar hoş duruyor bence..





ee hanımlar sizin tarzınız hangisi?? Yorumlarınızı merak ediyorum :)






Photos: Pinterest

2 yorum:

bademlebuduk dedi ki...

jeanler her daim kurtarıcımız

Lilith dedi ki...

Dantelli olanına hiç rastlamadım:)Ama çok güzelmiş