21 Mayıs 2013 Salı

Milani Cosmetics Baked Eyeshadow- Green Fortune

Milani'nin ürünlernden daha önce bashetmiştim sizlere, bundan sonra daha da sık bahsedeceğim gibi görünüyor çünkü çok beğendim ürünlerini.. Aşık olduğum pudrasını okumak için TIK TIK. Yurtdışından tam 3 farklı rengini aldım.. En çok merak ettiklerimden biriydi "Green Fortune" rengi.. Nasıl? Sizce de minicik bir dünyaya benzemiyor mu? Renkleri çok yoğun gibi görünmesine rağmen sürüldüğünde aynı etkiyi vermiyor olmasına rağmen yine de çok hoş ve ışıltılı bir görünüm sağlıyor.. Mesela bu farın rengine bakınca ne beklersiniz? Çok yoğun yeşil bir renk vermesini değil mi?? Ama fotoğraflarda da göründüğü gibi çok açık hatta sarıya çalan bir yeşil elde ediyorum.. İçindeki mikrosimler de daha hoş görünmesini sağlıyor.. En güzel kısmı ise yeşil rengin içindeki hafif bakırlar ve altın renklerinin yeşilin o yoğunluğunu hafifleterek yumuşatması.. Bu serinin diğer farları da bu şekilde, görünen rengi elde edemiyorsunuz çünkü çok daha güzel bir renk çıkıyor ortaya.. Islak veya kuru kullanılabilir bu far, ama ben her zamanki gibi kuru kullanmayı tercih ediyorum.. Yaz için rahatlıkla kullanılabilecek bir renk bence..

Ne dersiniz, beğendiniz mi??

















Hiç yorum yok: