13 Mayıs 2013 Pazartesi

Yazın nasıl çantalar tercih etmeli??

Bilmiyorum sizde de aynı psikoloji oluşuyor mu ama yaz ayları geldiğinde öyle ağır, deri çantalar takasım gelmiyor.. Yaza geçerken kıyafetler hafifliyor ya çantalar da hafiflemeli gibi geliyor.. Örgü olur, hasır olur, bez olur, baskılı olur, yeter ki hafif olsun.. Aslında benim en çok tercih ettiğim kesinlikle bez çantalar.. Yazın ruhuna onlar daha uygun sanki.. Rengarenk, hafif, cıvıl cıvıl.. Sizin tercihiniz hangisi??

Birbirinden güzel çeşitlere bakmaya ne dersiniz??














2 yorum:

zeze dedi ki...

katılıyorum, yazın çantalar hafiflemeli illa ki... bez çantaları ben de çok severim ancak iş için çok uygun modellere rastlayamıyorum. sizin paylaştıklarınızdan ikincisi çok cici ama :)

Unknown dedi ki...

Haklısın iş için uygun bez çanta modeli yok çok fazla.. Ama haftasonu kullanmak için hepsi ideal..