5 Mayıs 2013 Pazar

Maybelline Expression Kajal Siyah Göz Kalemi..

Selamlar herkese :) Geçenlerde siyah Yves Rocher siyah göz kalemimi kaybettim :( Nedense çok seviyordum onu, gerçi Yves Rocher'ın hemen hemen her ürününü seviyorum ya neyse.. Normalde çok fazla siyah kalem kullanmamama rağmen kaybedince kolum kanadım kırılmış gibi hissettim, hemen alma ihtiyacı hissettim.. Cuma akşamı da Watsons'a gitmişken bakayım dedim, gözüme ilk çarpan Maybelline'nin göz kalemi oldu.. Aslında çok fazla bir beklentim olarak almadım ama beklediğimden iyi çıktı cidden.. Bir kere fiyatı yanlış hatırlamıyorsam Maybelline ürünlerinde %25 indirim olduğundan 5 tl civarındaydı, yani çok uygun.. Renk verişi çok iyi, gerçekten güzel bir siyah.. Bende akma yapmadı ama bu konuda ben kriter değilim çünkü hiç bir göz kalemi bende kolay kolay akmaz.. Kalıcılığı da gayet güzel.. Ucuz fiyatlı siyah bir göz kalemi arıyorsanız denemenizi tavsiye ederim..















Hiç yorum yok: