5 Mayıs 2013 Pazar

Golden Rose "jolly jewels" #115

Sisli ve puslu bir pazartesi sabahında yine sizlerleyim, bu sabah havanın etkisiyle herhalde bir türlü uyanamadım, dünkü mükemmel havadan sonra bugün hiç iyi olmadı. Ben de bir yazı yazayım belki açılırım dedim :)

Dün Balköpüğü tasarım bloğunun tatlı sahibesi Gizem'in düzenlemiş olduğu Hayal Kahvesinde gerçekleşen bloggerlar buluşmasına katıldım. Yazısı çok yakında blogda olacak ama kısaca bahsetmem gerekirse inanılmaz eğlendim, herşey çok güzeldi ve herkes çok şekerdi :)

Bloggerlar buluşmasında bize birbirinden güzel hediyeler de verdiler. Bunlardan biri de Golden Rose markasının güzel ojeleriydi. Jolly jewels serisini çok merak ediyordum zaten. İlk başta şunu söylemeliyim ki çok eğlenceli bir oje.. Normal renklerden sıkılanlar için farklı bir alternatif, üstelik de tam bahara uygun cıvıl cıvıl.. Ara ara kesinlikle kullanabilirim. Bu oje ile ilgili tek olumsuz konu çok çabuk kuruması, yani ojeye doğru şekli vermek için çok az zamanınız oluyor. Bunu dışında tüm özellikleri gayet iyi.. Merak edenler mutlaka denemeli..















2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel bonibon gibi :)Şeker...

Bak Bu Harika dedi ki...

Tam yazlık bir oje. Süpermiş. Sizi izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

www.bakbuharika.com