25 Mayıs 2013 Cumartesi

Milani Run away Göz Farı- Beach Sand

Milani costemtics'in bayıldığım bir farı ile daha karşınızdayım.. Yurtdışından sipariş verirken fotoğraftan gördüğüm kadarıyla çok fazla simli gibi gelmişti  ama o kadar hoşuma gitti ki rengi, alırım en kötü düğünlerde falan kullanırım dedim :) Nerden bilirdim bu kadar güzel bir far olduğunu.. Bırakın düğünlerde kullanmayı, artık günlük makyajımın bir parçası, hatta benden makyaj yapmamı isteyen arkadaşlarımda bile bunu kullanıyorum :) Çok fazla simli ve parlak durduğuna bakmayın, göze uygulandığında verdiği tek şey sadece çok hoş bir aydınlık.. Hiç de beklediğim kadar  abartılı değil.. Genelde bakır tonlarında bir göz kalemi ile tamamlıyorum ve muhteşem bir ikili oluyorlar.. Bu yaz sık sık kullanacağım farlar arasına girdi bile.. Daha önce de size yeşil rengini tanıtmıştım, okumak için TIK TIK.

Islak olarak da kullanılmasına rağmen ben kuru kullanmayı tercih ediyorum.. Bu rengi beğendiyseniz siz de şuradan alabilirsiniz..

Size de deniz kenarındaki kumları hatırlattı mı :) Çok doğru bir isim bulmuşlar valla..








Hiç yorum yok: