14 Mayıs 2013 Salı

Kahverengi gözleri daha çekici göstermek için birkaç ipucu..

İlk olarak mavi, yeşil ve ela gözlülerden özür dilemek istiyorum sürekli kahverengi gözler ile ilgili makyaj tüyoları yazdığım için ama söz en yakın zamanda diğer göz renkleri ile ilgili de yazacağım :) Sanırım ben de kahverengi gözlü olduğum için böyle yapıyorum :)

Kahverengi gözlerinizi daha çekici göstermek için işte size çok basit 6 ipucu.. Deneyin normal makyajınızla arasındaki farkı göreceksiniz..



Kobalt mavisi far sürmek

Siz de bu rengin çok zor bir renk olduğunu mu düşünüyorsunuz? Evet öyle.. Ben de sizin gibi düşünüyordum.. Ama emin olun çok koyu sürülmediği zaman cidden hoş duruyor.. Bir deneyin, makyajınıza bir de siyah kalem eklerseniz gözlerinizin nasıl ön plana çıktığını göreceksiniz..













Patlıcan moru maskara sürmek

Daha önce hiç bu renkte bir maskara kullandınız mı?? Kullanmadıysanız ve göz renginiz kahverengiyse mutlaka denemelisiniz.. Siyah maskaranın vermiş olduğu sert etkiden uzaklaşarak daha soft bir görünüm elde etmenizi sağlayacak.. Bence kahverengi gözlülere siyah maskaradan daha çok bu renk maskara yakışıyor, hele bir de beyaz tenliyseniz tadından yenmez.. Benim favorim YSL maskara ile ilgili yazımı okumak için TIK TIK.






Greenish gold rengi göz farı kullanmak


Bu renk çok hoş görünmüyor mu?? Sadece kahverengi gözler için değil tüm göz renkleri için çok güzel bir renk.. Ama kahverengi gözlerde ayrı bir güzel duruyor o ayrı.. Resimdeki göz rengi kahverengi değil ama bu greenish gold rengini göstermek istedim size :)





Bakır rengi göz farı sürmek

Bu da çok sevdiğim renklerden biri.. Yine siyah kalemin yardımıyla çok güzel göz makyajları elde etmeniz mümkün.. Ya da fotoğraftaki gibi lacivert kalemle tamamlayabilirsiniz.. Her ortama uygun bir göz farı rengi kesinlikle.. Koleksiyonunuzda yoksa mutlaka almalısınız bir tane..





Lacivert göz farı sürmek

Kahverengi gözlere en çok yakışan renklerden biri kesinlikle lacivert..Tabii yine abartmamak şartıyla.. Ben sık sık kullanıyorum ve gerçekten göz rengini ortaya çıkartıyor.. Resimde de çok net görebilirsiniz.. Doğru sürüldüğünde çok etkileyici olabiliyor..







Altın rengi göz farı sürmek

Özellikle yaz aylarında kullanmak için çok tatlı bir renk.. Hem sağlıklı bir görünüm elde etmeyi sağlıyor hem de gözleri ön plana çıkarıyor.. Hiç riski yok, sürmesi kolay, sonuç garantili :) Gölgeli kullanmak isterseniz de kahverengi far ile rahatlıkla gölgeleyebilirsiniz..






12 yorum:

Pamuk Şeker dedi ki...

benimde gözlerim kahverengi.konu başlığını görünce hemen bende yapmalıyım deyip konuya atladım. altın sarısı farı bende kullanıyorum .Ama maviyi sürdüğümde gözümü biri morartmş gibi duruyor.Anlamadı gitti neden öyle :D çok faydalı bir yazı olmuş.Ellerine sağlık :)

Esin D. dedi ki...

Çok güzel, faydalı bir yazıydı. Kahverengi gözlü biri olarak birçoğunu zaten uyguluyorum ama mesela mor maskara sürmeyi hiç denememiştim hemen bir tane edinip deneyeceğim. :)

Unknown dedi ki...

Begenmene cok sevindim :) mavi fari uygularken birazcik da acik renk ve parlak bir far da eklersen belki daha iyi durabilir :)

Unknown dedi ki...

Tesekkur ederim :) mor maskarayi dene mutlaka ama sana tavsiyem cart mor olanlardan alma, daha kahveye donuk morlar var ysl'nin maskarasi oyle mesela.

emine dedi ki...

evet bende kahverengi gözlüyüm,lacivert göz kalemimi
eyeliner ve kalem olarak kullanıyorum,mavi ve lacivert tonları çok yakıştırıyorum,denemelisiniz,bulursam patlıcan moru rimel deneyeceğim.

Unknown dedi ki...

çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık..bundan 10 önce yine patlıcan ve mürdüm tonunda rimeller çok modaydı..iki rengin de rimelini ve eyelinerını Lancome ve Estee Lauder dan almıştım..gerçekten de kahverengi gözlerde süper güzel duruyor..sana kolay gelsin..sevgiler..

Unknown dedi ki...

kahverengi gözleri görünce atladım ben de hemen yazıya :D özellikle bakır tonlarında ve en baştaki maviyle gerçekten çok çekici görünüyo:) bu güzel yazı için teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Rica ederim beğenmene sevindim :)

Bize Göre dedi ki...

Çok güzel fikirler:) hemen uygulamak istiyorum:) güzel paylaşımların için teşekkürler:))

Unknown dedi ki...

Rica ederim begenmene cok sevindim :)

miracle dedi ki...

Harika bir yazı olmuş. Ben de kahverenkli gözlerime öne çıkarmak için yabancı bloglarda teal rengi diye tabir edilen turkuaz rengi kullanıyorum. http://makeupgalore83.blogspot.com/2011/01/mac-teal-blue-turqoise-eyeshadows-part_19.html

Yolsuz Pisike dedi ki...

Çok iyi bir yazı olmuş. Zaten maviyi çok severim ve makyajımda da sıkça kullanırım. Bunun yanında da altın çok olmasa da bakır favorilerimden. Teşekkürler :)