18 Mart 2013 Pazartesi

Bu maskara ile ciddi düşünüyorum :) Yves Saint Laurent Shocking

Son zamanlarda kullanmaktan en en en çok keyif aldığım maskara diyebilirim.. Neden bu kadar seviyorum peki bu maskarayı?? En önemlisi renginden dolayı.. Rengini tam olarak mürdüm-kahve olarak tanımlayabilirim.. Çok esmer değilseniz mutlaka size de yakışacaktır.. Özellikle kumral ve sarışınlar için ideal bir renk diyebilirim.. Onun dışında YSL'nin maskaraları kirpikleri uzun ve dolgun göstermesiyle ünlü, kesinlikle buna katılıyorum.. Gerçi fotoğraflarda bakınca benim güdük kirpiklerimde çok fazla işe yaramadığını göreceksiniz. Ama neden?? Çünkü benim kirpiklerim gerçekten kısa ve seyrek, ayrıca uzuuun uzuuunn rimel sürebilen biri olmadığımdan sonuç böyle oluyor :) Birazcık daha uğraşabilsem sonuç çok farklı olabilir.. Ben yine de bu rimeli çok seviyorum.. Bu renkte bir rimel arıyorsanız kesinlikle tavsiye ederim..



















Hiç yorum yok: