15 Mart 2013 Cuma

Lush Bloggerlar Buluşması..

Lush markasının ürünlerini uzun süredir merak ettiğim halde deneme fırsatım olmamıştı.. Lush'ın bloggerlar buluşması olduğunu duyunca koşa koşa gittim çünkü bu tarz buluşmalarda hem birbirinden şeker blogger arkadaşlarımla tanışıp hem de ürünler ile ilgili yeni bilgiler alabiliyorum.. Buluşma Nişantaşı City's Lush mağazasında gerçekleşti.. Peki kimlerle tanıştım?? Mavi ojeli kız blogunun sevgili sahibesi Tuğçe, Boy aynasında ben blogunun sahibesi sevgili Ayşen, sevgili Serap Tan ve meraklı kedi blogunun sahibesi sevgili Selin :) Hepsi birbirinden şekerlerdi.. Bu arada ojeler blogunun sahibesi sevgili Esra da oradaydı.. Bu kadar fotoğraf çekmişim ama ürünlerle ilgilenmekten sizlerin fotoğrafını çekmemişim :( Artık bir dahakine :)

Lush mağazasına girdiğinizde ne tarafa bakacağınızı şaşırabilirsiniz, zaten fotoğraflardan da belli oluyor, her ürün ayrı bir güzellik, incelemekten alamadım kendimi.. Bir kere hepsinin kokusu birbirinden güzel, bazılarının ise gerçekten kötü ama onlardan en yararlı olan ürünler zaten :)








Lush'ın PR müdürü sevgili Sinem Hanım tüm ürünleri bize detaylı bir şekilde anlattı ve Lust parfümü ile tanışmamı sağladı.. Bundan sonra kesinlikle favori parfümlerinden olacak, yakında yazısı blogda..

Lush parfümlerinin kalıcılığı tartışılmaz, şimdi bu güzel parfümlere yenileri de ekleniyormuş.. 15 Nisan'dan sonra yepyeni parfümlerini mağazalarda görmeye başlayacağız.. Benim favorim kesinlikle "Sun" olacak gibi görünüyor.. Koklamak bile kendimi sahilde hissetmemi sağladı, yaz gelsin artık..





Lush markasının marka direktörü sevgili Buket Hanım da çok güzel bilgiler verdi bizlere..






En çok beğendiklerimden biri kesinlikle "Sweetie pie" duş jeli.. Şu rengin güzelliğine bakar mısınız?? İçindeki parıltılar da muhteşem.. Kokusundan hiç bahsetmiyorum bile.. Buram buram orman meyvesi kokuyor..





Banyo balistikleri ise ye beni diyordu resmen :) Nasıl güzel nasıl renkliler..




Suda eridikten sonra da muhteşem kokusu ve görsel bir şölenle karşımızdaydı..




Halit Bey bizlere ürünleri  tek tek tanıtarak, daha önce hiç duymadığım faydalı bilgiler verdi..



Bu şampuana aşık oldum işte.. Saçıma nasıl gelir bilmiyorum ama kokusuna bayıldım.. Çok yoğun menekşe kokulu bir şampuan.. Kesinlikle denemek istiyorum..




Hanımlar siz de yasemin kokusunu çok seviyorsanız kesinlikle "Flying fox" duş jelini denemelisiniz.. Muhteşem.






Bu da Lush'ın allık, far ve rujlarının bulunduğu renk paleti.. Üstelik fal da bakılabiliyor.. 3 rengi seçiyorsunuz ve sizin için yorumluyorlar..



Bunlar da bize verdikleri güzel hediyeler.. Sabun ve banyo jeli..



Siz de Lush'ın bu güzel ürünlerinden almak isterseniz Türkiye'nin her yerine gönderim yapabiliyorlar.. TIK TIK

Lush'a bu güzel etkinliği düzenlediği için teşekkür ediyorum :)




1 yorum:

wishingbeauty blog dedi ki...

lush'un ürünlerini ilk fırsatta denemek istiyorum.şeker gibi hepside:)