21 Mart 2013 Perşembe

Bu baharda nasıl saçlar moda??

Aslında bu baharda bir çok saç modeli moda olmasına rağmen bu yazınmda sizlere en ilginç 2 tanesinden bahsetmek istiyorum.. İlki yandan kahkül.. Bu baya bildiğiniz en soldan en sağa doğru alacaksınız saçınızı ona göre kahkül keseceksiniz.. Ya da tam tersi.. Bana sorarsanız oldukça hoş duruyor, farklı bir masumiyet katmış resimlerdeki mankenlere.. Hem biliyorsunuz kahkül alnı geniş olanlar için hayat kurtarıcı olabiliyor.. Bir de soldan sağa tüm alnı kapladığını düşünsenize :) Benim de aklıma yattı sanki :) Ama güzel olması için kesinlike usta bir kuaför gerek..












Diğeri ise ıslak görünümlü saç modası.. Ya da yağlı görünümlü mü desek.. Bu bildiğiniz 10 gün yıkanmamış saç görünümü.. Hayır yani zaten saçımı gün aşırı yıkıyorum, ikinci günde görüntüsü bunun onda biri kadar olsa da kendimi hemen eve atıp banyo yapasım geliyor, saçını böyle yaparsam aynaya bakmaktan korkarım muhtemelen.. Aslında düşündüm de gün aşırı saçımı yıkamak için bir kurtarıcı olabilir.. Soran olursa "bu baharda böyle saçlar moda bilmiyor musun aaa" derim :) Şaka bir yana hiç bana göre değil.. Bilmiyorum gördünüz mü ama bu akşam Popstar yarışmasında Demet Akalın uygulamış bile.. Ay ben almayayım, alana da mani olmayayım..







Daha da fenası var.. Hem saç böyle yapılıp hem de böyle korkunç bir makyaj uygulanırsa korku filmlerindeki zombilerden bir farkı kalmaz.. Offf kabus gibi..

1 yorum:

Moira M dedi ki...

ıyy o saçları görünce midem bulanıyorr, nasıl yapıyorlar sırf moda diye böyle saçma şeyleri !