23 Mart 2013 Cumartesi

2013 Güzellik ve bakım fuarından izlenimler..

Lütfi Kırdar Kongre merkezinde gerçekleşen güzellik fuarını 1 aydır falan merak ediyordum..Sonunda o gün geldi çattı ben de hemen gittim ama açıkçası hayal kırıklığına uğradım.. Çünkü Tanaçan Kozmetik standından başka ilgimi çeken bir marka olmadı.. Tamamen güzellik merkezlerine uygun cihazlar ve uygulamalar vardı, haliyle renkli kozmetikler, kremler, parfümler olmadan benim için çok sıkıcıydı..Ben de zamanımın büyük bir çoğunluğunu Tanaçan'ın standında geçirdim. Sağolsun Ekin Hanım benimle çok ilgilendi.. Bu arada sezon ojeleri normal fiyattan çok daha uygun fiyata satılıyordu, 13.5 tl.. Daha da güzeli eski sezon renkleri 8 tl idi, hemen 2 tane kapıverdim. Daha sonra onlarla ilgili de yazı yazarım.. Yarın vaktiniz varsa ve bu ojelerden almak isterseniz fuara uğrayın derim. Giriş 30 tl fakat Tanaçan'ın sitesinden form doldurunca yarı fiyata iniyor. Bilginize..







Bunlar yeni sezon renkleri..



Bunlar da eski sezon..


Bunlar da takma kirpikler, çok tereddüt ettim alsam mı almasam mı ama uğraşamam diye almadım.. Çok güzel görünüyorlardı ama..

4 yorum:

sebnemsblog dedi ki...

Davetiyem olmasına rağmen gidemedim bugün, çok üzüldüm hatta birazcık içim rahatladı ama 8 tl lik china glaze satndını görünce bir tuhaf oldum yine...

Bu arada bloğumda bir çekilişim var katılırsanız çok mutlu olurdum:)

www.ailsverismakyaj.blogspot.com

Unknown dedi ki...

üzülme çok fazla şey kaybetmedin, asıl haziranda kozmetik fuarı olacak ona gidersin :)

audrey dedi ki...

hazirandaki nerede olacak beylikdüzündeki fuar salonundamı??

Unknown dedi ki...

Evet tuyapta olacak