24 Mart 2013 Pazar

China Glaze "Haunting" oje..

Güzellik  fuarının 2 ganimetinden birini tanıtmak istiyorum sizlere.. Şuradaki yazımda size fuardan bahsetmiştim. Tek ilgimi çeken şey Tanaçan kozmetik standı olmuştu.. Bu ojeler de eski sezon olduğu için fiyatı normale göre çok uygundu, 8 tl.. Bu renk aslında biraz iddialı, hatta bir davete giderken siyah bir elbise ile muhteşem durabilir fakat ben günlük olarak da kullanıyorum. Sonuçta bazen ojelerimi görenler yadırgayabiliyor bu nasıl renk böyle renk sürülür mü diye, ama inanın umrumda değil, önemli olmam benim iyi hissetmem :) Aslında ben "Smoke and ashes" rengini istiyordum ama kalmamış. Tabi en çok talep gören renk olduğu için normal.. Az önce onun swatchlarına baktım da ikisinin çok fazla farkı yok gibi sanki..

Benim çok hoşuma gitti, sanki simsiyah bir gecede görünen yıldızlar gibi değil mi ne dersiniz??










2 yorum:

Unknown dedi ki...

çok hoşş. china glazenin renklerine bayılıyorum

audrey dedi ki...

en favori renklerimden biridir bu oje.. güle güle sür..