5 Mart 2013 Salı

Seventeen Bronzing Powder/ Bronzlaştırıcı Pudra

Seventeen markasının farlarını ne kadar sevdiğimden bahsedip duruyorum, bu sefer de bronzlaştırıcı pudrasını merak ettim ve Londra'ya giden bir arkadaşımdan rica ettim, Boots'dan aldı sağolsun.. Bu arada Boots ne zaman bizim ülkemize gelecek ya :( Hanımlar emin olun Boots'u gördükten sonra diğerlerini unutacaksınız :) Neyse gelelim pudramıza.. Bir kere fiyatına göre performansı hiç fena değil.. Yanlış hatırlamıyorsam 5-6 £ civarında bir fiyatı vardı.. Kalıcılığı iyi fakat rengi benim tenime biraz koyu geldi.. Artık yazın bronzlaştıktan sonra kullanırım.. Tek problemi bence içindeki pırıltıların az olması, biraz daha ışıltılı olabilirdi sanki.. Sürüldüğünde mat bir görünüm sağlıyor.. Bu konuda Physicans Formula ve Guerlian'ın bronzlaştırıcılarını tek geçerim.. Sonuç olarak çok beğenmedim, bir daha alır mıyım? Sanmıyorum..














4 yorum:

sebnemsblog dedi ki...

Bende denemek isterdim bu ürünü merak ettim gerçekten:)

Takipleşmek dileğiyle bana da beklerim:)
www.alisverismakyaj.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Hemen ben de takibe alıyorum ;)

audrey dedi ki...

boots harika bir mağazadır tam yok yok diye tabir edilenlerden keşke gelse..

Unknown dedi ki...

evet ya keşke gelse.. ama bildiğim kadarıyla bizdeki yasalardan dolayı gelemiyor :(