8 Mart 2013 Cuma

Ben bu nemlendiriciye bayıldım!! La Roche- Posay

Geçen hafta ilaç almak için eczaneye gitmiştim fakat boş durur muyum, eczacı ilacı hazırlarken en sevdiğim iki marka olan La Roche ve Avene'in standında dolaşırken buldum kendimi.. Hiç ihtiyacım olmamasına rağmen hemen kaptım bu nemlendiriciyi.. Neden çünkü normal fiyatı 29.90 ve 19.90'a inmişti.. İyi ki de almışım çünkü çok memnun kaldım.. Kuru ciltler ve normal/karma ciltler olmak üzere iki çeşidi var. Hassas ciltler için nemlendirici olarak yapılmış tanımlaması.. Termal su içeriği ile çok hafif bir yapısı var ve cilt üzerinde kolayca yayılarak hızlıca emiliyor. Hassas ciltler için çok uygun çünkü kesinlikle cilt üzerinde bir hassasiyet yaratmıyor. Benim cildim karma olmasına rağmen bazı ürünler özellikle yanak kısmında kızarıklık oluşmasına sebep olabiliyor, fakat bu üründe kesinlike bunu yaşamadım..Fiyatı da çok güzel e daha ne olsun :)











Hiç yorum yok: