26 Mart 2013 Salı

The Balm Shady Lady Vol.2 Far paleti

İtiraf etmem gerekiyor ki bugüne kadar hiç bu kadar büyük bir far paletim olmamıştı :) En fazla üçlü farlar alırdım, büyük bir çoğunluğu ise tekliydi.. Ne bileyim öylesi daha kolayıma geliyordu, hal böyle olunca makyaj çantamın içi tekli farlarla dolmaya başladı çünkü hangi rengi sürmek istediğime karar veremem diye hepsini atıyordum içine.. 8 Mart Gratis'in %50 indiriminden faydalanıp hemen kendime bu far paletini aldım. İyi ki de almışım.. Ben bunca zamandır işkence çekiyormuşum yahu :) Bakar mısınız şu palete.. Tam benim gibi kararsızlar için üretilmiş sanki, ne renk ararsan var.. Kahve, mor, mavi, toprak, yeşil, bronz, beyaz.. 
En güzel özelliklerinden biri de kapağının manyetik olarak kapanması.. Böylece çantada açılma olasılığı yok. 

Bu arada renklerin pigmentasyonu gerçekten çok iyi, kalıcılık mükemmel, sürümü çok kolay.. Far paletinden isteyebileceğiniz tüm özellikler var.. İndirimdeki fiyatı 30 tl idi, o da tadından yenmezdi yani :) Normal fiyatı 60 tl.. Diğer indirimlerde mutlaka faydalanın derim..













Hiç yorum yok: