28 Mart 2013 Perşembe

Lush Sea Spray.. Hacim verici ve şekillendirici saç spreyi..

Sea spray denince aklınıza neler geliyor? Ben ilk duyduğumda deniz suyu gibi düşünmüştüm itiraf ediyorum :) Sonradan öğrendim ki içinde deniz suyu yok sadece.. Lush'ın bu yeni spreyi ile bloggerlar buluşmasına gittiğimde tanışmıştım.. Saçımda denemiştim ve yarattığı hacime hayran kalıp dayanamayıp aldım.. Öncelikle belirteyim bu bir vegan sprey, yani hayvanlar üzerinde test edilmemiş ki bu bir kozmetik ürünü için çok güzel bir özellik..

Saçınızı kuruttuktan sonra veya hafif nemli saça uygulayabiliyorsunuz.. Mağazadaki yetkililer nemli saça sıkılmasının daha etkili olduğunu söyleseler de bence kuru saça kesinlikle daha çok etki ediyor.. İçeriğindeki deniz suyu, deniz tuzu, yosun özleri ve gliserin saçlara parlaklık vererek, saatlerce kalan çok hafif bir koku bırakıyor. Neroli ve greyfurt ise bu kokuyu çok daha enerjik ve mutluluk veren bir hale getiriyor. İçerdiği az mikratdaki jel ise saça hacim ve şekil veriyor.. Ben sıktığımda daha çok deniz ve limon karışımı bir koku alıyorum ki bu çok hoş ve kesinlikle rahatsız edici değil.. 

Saçınıza şekil ve hacim verebileceğiniz bir ürün istiyorsanız ve bu ürün doğal olsun diyorsanız tavsiye ederim.. Lush mağazalarından veya online sitesinden alabilirsiniz..








Hiç yorum yok: