24 Mart 2013 Pazar

Bu seneki platformlar acaba nasıl??

Ayaklarımızın botlardan çizmelerden kurtulmasına, babetlere, sandalatlere kavuşmamıza çok az kaldı.. Sizi bilmem ama ben bu kış cidden çok sıkıldım.. Şöyle yaz gelse, bir kot bir t-shirt bir de sandalet takıp çıksak ayağımıza fena mı olur?? Tabi sandalet ayakkabı alırken platform alayım, hem topuklu ile uğraşmamış olurum, hem de uzun görünmüş olurum diyebilirsiniz.. O zaman güzel haber bu sene platformların daha fazla çeşidini göreceksiniz.. Ben almayayım, alana da mani olmayayım ama size seçtiğim birkaç örneği göstermek istiyorum. Bu arada çok rahat olduğundan eminim. Mesela diyelim ki hamilesiniz ve normalde sürekli topuklu ayakkabı giyiyordunuz, o zaman bu platform ayakkabılar tam size göre.. Hem alıştığınız topuklular gibi hem de rahat..























Buraya kadar nasıl beğendiniz mi?? Beğendiyseniz bundan sonrakilerden ilham almayın sakın.. Sadece ibret-i alem olsun diye gösteriyorum..

Şuna bakar mısınız bir de bisikletle poz vermiş, inandırıcı mı Allah aşkına?? O platformlarla bisiklet mi kullanılır!?!?




Hele bu rezalet..Hadi o iğrenç platformları giydin, ne diye o sandaletle pembe çorap giyersin. Bence mantık şu; nasıl olsa bunlarla yürüyemem ben, bari durduğum yerde ayaklarım üşümesin :))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

çok kötü olmamış bu topuklar : )