31 Mart 2013 Pazar

Kalın kaşlara geri dönüş..

Bir ara hatırlar mısınız neydi o öyle ipince kaşlar modaydı.. Yaşı küçük olanlar bile ince kaşlar yüzünden çok daha büyük görünebiliyordu.. Ben de bu modaya uymuştum o zamanlar.. Hem kaşları sürekli aynı şekilde tutması bir dertti, hem de kaşlar ince olunca sürekli makyaj yapmak gerekiyordu.. Yapılmazsa gözler ortaya çıktığından çok solgun görünüyordu.. Neyse ki bu ince kaş sevdam çabuk geçti ve özüme döndüm.. Dönmek öyle kolay olmadı tabi.. Bir kere sürekli alındığı için kaç küsüyor.. Her bölgede çıkmadığından kısmi boşluklar oluşuyor, sonra uğraş dur.. Ben de kaş farı veya kaş kalemi ile kapatmaya çalışıyorum boşlukları..

Kalın kaşları çok daha fazla görmeye başlayacağız çünkü herkes doğallıktan yana olmaya başladı artık.. Şikayetçi miyiz?? Kesinlikle hayır.. Çok bakımsız olmadığı sürece sorun yok.. Bu arada söylememe gerek yok sanırım ama kalın kaş gerçekten çok daha genç gösteriyor hanımlar ;)













Fotoğraflar : Pinterest


Bu da benim kaşlarım.. Kaş farı ile düzeltildiğinde fena durmuyor sanırım..

Hiç yorum yok: