17 Mart 2013 Pazar

Doğal makyaj nasıl olur??

Sürekli fazla ve abartılı makyajlardan sıkıldıysanız sizlere birkaç doğal makyaj örneği göstermek istiyorum.. Kimileri o kadar doğal ki hiç yokmuş gibi duruyor resmen.. Sizi bilmem ama ben son zamanlarda bu tarz makyajları tercih etmeye başladım.. Bahar geliyor ya şimdiden o havaya girdim sanırım.. Hadi bakalım neler varmış..



Çok güzel ve belirgin olmayan bir ten makyajı, allık yok, rimel bile yok, sadece nude tonlarda hafif bir ruj.. Bu da çok sade olmuş ama ya :)



Yine güzel bir ten makyajı.. Sedefli açık tonlarda bir far, kirpik diplerine siyah bir kalem, çok hafif bir allık ve açık tonlarda bir parlatıcı..



Açık gri tonlarında bir far, çok hafif belli belirsiz bir allık ve dudak renginde bir ruj..



Çok güzel bir ten makyajı, açık bej tonlarında far, kirpik diplerine siyah kalem/eyeliner, siyah rimel ve tam elmacık kemiklerinin üzerine allık..




Çok açık neredeyse ten renginde bir far ve parlatıcı ruj.. Ama bu hiç olmamış ya hiç beğenmedim..




Işıltılı bir ten makyajı, ışıltılı purda ile kontürleme yapılmış, ışıltılı bej tonlarında bir far ve çok hafif bir rimel.. Ruj bile yok ama hoş görünüyor..

Hiç yorum yok: