27 Mart 2013 Çarşamba

Neutrogena Body Oil.. Kuru ciltler için hayat kurtarıcı..

Tüm kadınların özellikle kış aylarında bacaklarında kuruluk oluşuyordur, hatta bazen pul pul dökülme derecesinde bile olabilir bu sıkıntılı durum.. Benim de bacaklarımdaki kuruluk çok rahatsız edici olabiliyor, geçen yaz Nuxe'un kuru yağını kullanmıştım o da çok güzeldi. Bu yağı ise hamilelik geçirmiş birkaç arkadaşım tavsiye edince merak ettim, %50 indirimde de olunca dayanamayıp aldım.. Bildiğimiz susam yağı fakat cilde sürüldüğünde kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor fakat cilt tarafından o kadar güzel emiliyor ki normal kremlerin nemlendirmesinden çok daha etkili.. Özellikle hamilelik döneminde karında ve diğer ihtiyaç duyulan bölgelerde oluşabilecek çatlaklara karşı çok etkili olduğunu duydum. Sonuçta hamilelikte va sonrasında çatlaklar ciddi problem, bu kadar basit bir çözümü varsa neden kullanmayalım değil mi ama?? Fiyatı 19 tl civarında.. Böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa mutlaka deneyin..







2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yuzde de kullanilabiliyor mu? Ya da buna benzer tavsiye edebileceginiz yag var mi acaba?
İlke.

Unknown dedi ki...

nuxe huile prodigieuse kuru yağ yüzde de kullanılabiliyor, onu deneyebilirsin..