4 Mart 2013 Pazartesi

Avon oje "Blue water lilies"..

Avon kataloğunda bu ojenin rengini görünce hemen almak istedim çünkü oldum olası lavanta rengine dayanamam.. Uzun zamandır da bu renk bir oje almak istiyordum, sonunda buldum.. İçinde küçük küçük pırıltılar olan bu ojenin rengi gerçekten hoş.. Fırçası sayesinde sürmesi de çok kolay.. Kalıcılığı da gayet yeterli.. Bir ojeden beklediğiniz herşeyi bulabilirsiniz yani :) Tek sorun rengin biraz iddialı olması.. Oldukça dikkat çekiyor, bu nedenle haftasonları kullanılması daha mantıklı olabilir :)


Nasıl beğendiniz mi? Böyle birrenk almayı düşünür müsünüz?









2 yorum:

wishingbeauty blog dedi ki...

merhabalar,

rengi çok tatlıymış.bu sene bana bir oje deliliği geldi.her çıktığımda eve yeni ojelerle dönüyorum.o kadar güzel neon renkler, simli ojeler var ki,hepsini swatclayıp paylaşmak istiyorum.
bloğunu takipteyim.bende beklerim.
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

o zaman ben de senin blogunu takibe alıyorum ki bu güzel ojeleri kaçırmayayım :) sevgiler..