29 Mart 2013 Cuma

Bobbi Brown Akmerkez mağazası izlenimler..

Bobbi brown ürünlerini çok beğeniyordum zaten, Akmerkezde mağazasının açıldığını duyunca gidip bakmayı kafama koymuştum, kısmet bugüneymiş :) Aslında Boyner mağazalarında da ürünleri satılıyor fakat bu kadar çok çeşit olduğuna inanmıyorum ben. Mağaza bir kere yeni açıldığı için herşey pırıl pırıl, tüm ürünler al beni diyor resmen.. Allıklarını ve kaş farlarını denemek istiyordum. Mağaza müdürü ve güzellik uzmanı çok yardımcı oldular.. Sürdüm sürüştürdüm, sizler için de fotoğraf çekmeyi ihmal etmedim.. 












Farların birbirinden güzel renklerine bakar mısınız?? Muhteşem değil mi??



Hele o glosslar ve rujlar yok mu..




Ama en çok allıklara bayıldım.. İçlerinden birinin yazısı yakında blogda :)




Bu arada BB kremini denedim, gerçekten şimdiye kadar gördüğüm en iyi BB kremdi..




Simli allıkları da çok güzel, aynı zamanda far olarak da kullanılabiliyor..



Ya fırçalara ne demeli?? Çok tatlılar :)

Hiç yorum yok: