12 Mart 2013 Salı

Doğru şampuanı buldum sanırım :) Matrix Biolage Hydratherapie

Bugüne kadar o kadar çok şampuan değiştirdim ki saçlarıma gerçekten iyi gelen şampuanı bulabilmek için.. Benim saçım ince telli, dalgalı ve hemen sönen cinsten.. Hal böyle olunca hacimli durmasını sağlayacak, kolay şekil verebilmemi sağlayacak ve yumuşacık yapacak bir şampuan aradım durdum.. Matrix markasının methini çok duymuştum, denemeye karar verdim.. Bu şampuan nem, yumuşaklık ve esneklik vaadediyor bizlere.. Kuru veya kurumaya eğilimli saçları nemlendiriyor, içeriğindeki E vitamini, aloe vera, buğday ve yosun özleri saçı besleyip yeniden yapılanmasını sağlıyor.

Saçhane sitesinden sipariş verdim ve ertesi gün elime ulaştı. Gerçi şampuanın arkasındaki açıklamada kalın telli saçlar için olduğu yazıyor ama ben gayet memnunum.. Matrix'in şampuanları gerçekten dedikleri kadar varmış..










Hiç yorum yok: