21 Mart 2013 Perşembe

2013 güneş gözlüğü modası..

Merak ettim acaba 2013 yılında nasıl güneş gözlükleri moda diye.. Malum hepimizin birçok güneş gözlüğü vardır eminim ama insan her yaz birazcık değişiklik istiyor.. Neden bir tane daha olmasın değil mi ama?? Bu sene sanki diğerlerine oranla birazcık daha iddialı gözlükler moda.. Özellikle dikkatimi çeken yanlardan yukarıya doğru çekik olan kedi gözü dediğimiz modellerin çokluğu..  son 3 fotoğraf haricinde bakarsanız sanki tüm modellerde hafif yukarı kayma eğilimi var.. Sizi bilmem ama ben bu tarz gözlükleri beğeniyorum, daha asil bir hava katıyor sanki.. Bunun dışında her gözlükte farklı bir detay farklı bir süs var sanki.. En sadesi üçüncü fotoğraftaki sanırım..

Sonuç olarak ben bu yeni gözlükleri sevdim, ya siz??





















Fotoğraflar: Pinterest

3 yorum:

Unknown dedi ki...


Gözlük olmazsa olmazım.bloğunuzu takibe aldım.banada beklerim.

Ayşe dedi ki...

Hiç tarzım olan gözlükler değil ama fikrimde değişebilir hanii :)

nevin dedi ki...

son gözlük dışında hiç birini beğenmedim...