2 Mart 2013 Cumartesi

Doa kozmetik Shea Yağı. .Her ele lazım :)

Son zamanlarda aldığım için gerçekten mutlu olduğum ürünlerden biri kesinlikler.. Doa kozmetiği duymuşsunuzdur mutlaka, çok güzel ürünleri çok uygun fiyatlara satmaları ile meşhurlar, 15 şubatta tüm ürünlerde %50 indirim yaptılar ve zaten uygun olan fiyatlar tadından yenmez bir hale geldi.. Ben de tabi hemen birkaç ürün kaptım.. Shea yağını mutlaka duymuşsunuzdur, kullandığımız bir çok nemlendirici kremde bulunuyor ve en temel özelliği cildi nemlendirmesi.. Bu da onun katı hali.. Son zamanlarda kullandığım kremler ellerimi nemlendirmede yetersiz kaldığında bundan sürüyorum. Yapısı vazelin gibi olduğundan ellerimi çok güzel yumuşatıyor. Benim cildim karma olduğundan yüzüme sürmeye cesaret edemiyorum fakat birçok kişi yüzüne kullandığını ciltte mucizeler yarattığını belirtiyor. Cildi yumuşatıp, cilt tonunu eşitliyormuş. Ayrıca dudaklar için kesinlikle muhteşem, çatlakları hemen geçirerek yumuşacık yapıyor.. Bu üründe fiyat kalite indeksi gerçekten muhteşem.. Fiyatı 10 TL..Mutlaka deneyin..









Hiç yorum yok: