17 Mart 2013 Pazar

Benefit the POREfessional..

Çok uzun zamandır istediğim fakat bir türlü alamadığım bir ürün bu.. Bir arkadaşımın Amerika'ya gideceğini duyunca hemen sipariş verdim, 30 euro ya almış oldum böylece.. Ben bu ürüne tek kelime ile mucize diyebilirim ve bu mucizeyi nasıl yaptığını anlamış değilim hala.. Cildim karma-yağlı olduğundan özellikle burnumun yan tarafındaki bölgelerde gözenekler biraz geniş ve bu durum rahatsız edici olabiliyor.. Bu ürünü bu bölgeye uyguluyorum ve mucizevi bir şekilde gözenekleri daha küçük gösteriyor.. Yapısı çok hafif ve çok ipeksi.. Ten rengi olduğu için hemen cilt ile uyum sağlıyor ve çok doğal bir görünüm sağlıyor.. Tercihe göre makyajdan önce baz olarak veya makyajın üzerine uygulanabilir.. Ben makyajdan önce uygulayınca daha etkili olduğunu düşünüyorum..

Siz de büyük gözeneklerden şikayetçiyseniz kesinlikle tavsiye ederim.. Sephora mağazalarında bulabilirsiniz..














2 yorum:

sherfinka dedi ki...

çok merak ettiğim ürünler arasındaydı buyüzden benim için faydalı bir post olmuş eline sağlık canım (:

Unknown dedi ki...

sağol canım :) şiddetle tavsiye ediyorum.. Sephorada indirim yakalarsan kaçırma derim..